Friday, April 07, 2006

seriestart

ja da nærmer vi oss med stormskritt det de fleste av oss i dette landet i ydmyk forventning har sett fram mot. til helgen braker det løs og du slette tid, dette blir moro. selv orienterer jeg mine heiarop til et lag fra bergen, og har vel etter en oppløftende kamp i molde en solid tro på at dette kan gå veien i fredrikstad på mandag.

oppfordrer lesere til å gi sin tabell slik dere tror det vil ende i år. Hvem blir toppscorer, og hvilken dommer vinner vgpoengkonkurransen.

selv er jeg en halvveis gira fotballgutt som liker å trille litt ball i godt lag. har tatt en liten pause siste halve året grunnet en idrettsskade. men nå har jeg nylig operert og satser på å være i fint driv til høsten.

jaja, uansett lykke til med en ny sesong godtfolk

2 Comments:

Blogger banglamarie said...

Det er med stor ære jeg skriver den første kommentar ;)
Gratulerer med blogg. Håper du vil dele mange av dine herlige tanker her sånn at jeg kan lese.
God bedring med idrettsskaden!!!

-Marie

3:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Velkommen i bloggeverden....

3:42 AM  

Post a Comment

<< Home