Thursday, June 15, 2006

Masterslutt

Da kan jeg meddele at et nytt kapittel i et ungt menneskes liv er blitt skrevet, jeg leverte plutselig idag hele masteroppgaven min til en av de som jobber på NLA. Det var en merkverdig følelse, og i grunnen ganske god. Så kunne jeg med fred i sinn nyte både at Ecuador gikk til en oppskriftsmessig 1-0 ledelse mot Costa Rica (noe som gjorde at Unibet kontoen min ble rimelig oppløftet) og litt ris og karri som jeg nytte medbrakt på skolen.
I morgen er det graduation, jeg har planlagt tale og sang, og gleder meg som en helt. Dessuten så jeg de hadde dekket bordet idag, og jeg lurte på hvem det var til, og så viser det seg jo det at det rett og slett var dekket på til meg. Ikke hverdagskost det i grunnen.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei
Husker godt da jeg ble cand.oecon (sosialøkonom) i 1987.
Godt å se at også du har kommet deg fram i livet!

Klem fra Jens

1:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Husk å besøke mine sider!

1:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://odin.dep.no/smk/norsk/statsministeren/om_statsmin/001001-160089/dok-bn.html

1:04 AM  

Post a Comment

<< Home