Wednesday, October 18, 2006

5-0

1. Det nærmer seg fredag, og det som er typisk da er at det plutselig helg, det som igjen er typisk for helg er at det plutselig er søndag, og det som inntreffer denne søndagen er sykt. En kamp av viktighet. Og i den sammenheng: Jeg fikk en innskytelse her jeg lå på sofaen i dag ettermiddag(ja innimellom slagene her i livet er det fryktelig viktig at man hviler godt ut, fordi det er dumt å stresse, da kan man plutselig få en livsstilssykdom og det er jo ikke bare bra) og da kom det plutselig for meg at jeg skal satse en 50 lapp på min unibet konto på en 5-0 seier til de røde på søndag. Pengene skal jeg gi til aksjon håp eller noe annet bra. Snakker selvfølgelig om kampen Bergen Flyers- Manglerud Star, sykt, sykt spennende blir det.

2. På denne bloggen er det på sin plass og gratulere og ære de som bør æres. Denne gangen er det Mr. Yunus, selveste fredsprisvinneren. Husker jeg traff han en gang på åttitallet. Han var litt slukøret og visste ikke helt hvilken retning livet hans skulle fortsette i. Det var da jeg sa disse livsviktige og håndgripelige ordene: "Keep your vision burning Yunus". Han svarte at han hadde tenkt å gi seg, men disse ordene fikk festet seg til sjelen hans og bidro sterkt til at han fortsatte det gode løp. Han sådde vind i håpet om økonomisk framgang for både fattiggutten Rasmullah og fattigjenta Risminah. Flottings!!!

3. Svaret på forrige kommentars konkurranse er forslag nr 3. Vet det var vanskelig å velge.

4. Selvsagt er det Brann- Rosenborg jeg tenker på under punkt 1 i dette innlegget. Det med Bergen Flyers og Manglerud Star var bare tull fra A til Å(en måte å si at det var komplett tull uten hold i sannheten overhodet)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

helt enig, de røde vinner 5-0. ønsker deg lykke til med å forvalte gevinsten du kommer til å få. Må da også si at jeg er i dyp beundring over hvor fremsynt du var som barn. Vi ønsker alle fredsprisvinneren GRATULERER. Det er flott å sette fokus på å bygge mennesker.

3:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

HEIA BRANN!
Vinner sportsklubben 5-0,
da må det bli gull!

4:13 PM  

Post a Comment

<< Home